Rabu, 7 Januari 2015

Geng, Gua Macam Dah Penat




Salam geng,
dah 5.00 pagi, x boleh tido.

Geng, teruk sangat ke gua ni? geng, gua stress. gua dah nk give up geng. gua da penat. kepale gua semak gile. gua rase down. mcm2 bende gua nak pikir. dah tak tertangung. tanggungjawab gua lagi. Idup gua tunggang langang lately ni. Gua rase Tasik kat putrajaya pun dah fade-up tengok muke gua. kat situlah gua relaxs, kat situ lah gua tido kadang2. Tasik tu la kawan gua, bestfriend gua.

Malam ni gua rase tacing gile geng, rase nk menitik peluh kat mate gua ni, gua x tau apsal. Entahlah geng, tapi satu bende yg gua tau, happy nye gua bile orang sekeliling gua happy,  happy nye gua bile family gua ok, happy nye gua bile mak bapak gua sehat, happy nye gua bile adik2 gua tak susah, happy nye gua bile sahabat2 gua ok, happy nye gua bile orang yg gua sayang bahagie & happy nye gua bile gua dapat share ape yg gua ada pada orang lain. Doakan yg terbaik tuk gua geng.

Geng, gua memang kuat berahsie. kat sini lah gua tundukkan ego gua & cerite kan story walau x semue. gua tak pandai berkate-kate tapi gua tahu menulis.


Tiada ulasan: