Ahad, 14 Disember 2014

Tersadung

Salam..Hai kau, kau dan kau yang sedang membaca. 
Ahad yg suram, hujan lebat dekat luar, terkurung dalam kotak, tahap kebosanan yang maha tinggi. bukan aku sorang, si Arm Meon pun terase impak kebosanan ni jugak. Bak kate beliau, macam duduk dalam penjare. hahaha

Hey kau, kau, & kau,
Memandangkan kau telah pun membuat keputusan untuk membace blog ini, bermakna kamu ketagih ingin tahu setiap perincian apa yang terjadi pada aku bukan?

ok, kau tahu, kelmarin aku tersadung dekat kaki 5. Nasib baik tak ade orang nampak, kalau tak, malu tahap gaban le jawabnye. Hasilnya lutut aku membengkak dan peritnye bagai dicucuk cukuk dengan anak panah. tapi aku gagahkan juga diri bekerje untuk mencari sesuap nasi. Kau bersedia untuk tengok hasilnya ?


nahh...Seksi bukan?? Seksa doe

Nak bejalan pun payah, ni kan pulak berlari. Mule2 sapu dengan ubat gamat yg si Arm bagi, lepas tu terus gigihkan diri jumpe member baik aku si Haikal. Dah settle urusan tido rumah beliau. Beliau jage aku dengan baik malam tu, tip top. trimass bro...gua hargai sangat2. lu memang rare

p/s: luka di kaki memang sakit, luka di hati  jauh lebih perit...kau tak faham?? bebal !!! ok bye :P

Tiada ulasan: