Isnin, 24 Mac 2014

Nor Azila Binti Malik Hamdan Meninggal Dunia

Salam,


ingat lagi tak kisah Azila ? cerite lame dulu tu...pade yg ingat, ingatlah, mane yg tak tahu tak pe. malas nk ingatkan balik.

ok, aku baru dapat tahu yg die dah meninggal dunia. Innalillahi wa inna ilaihi rojiun. Macam mane aku dapat tahu ? ok, last aku call mak arwah  pade 2012 & lepas dah explain everthing dulu, aku dah tak contact dah..segan. mungkin! tapi 2 hari lepas, aku received phone call dari seorang perempuan, call aku sebab die kate no aku ade kat dalam telefon die tapi tak kenal....cite punye cite, borak punye borak last-last dapat tahu die adik arwah. masing2 terkejut dan aku tanye pasal arwah. lepas tu die inform yg arwah dah tak de...on the spot aku call mak arwah nak confirmkan balik...

Then, mak die cerite yg die memang dah tak ade. arwah pulang ke rahmatullah pada 9/9/2013. terkejut, sedih, terkilan semue ade. memang sebak jugak bila dengar. aku ingat die dah sehat ke. teringin sangat nak tengok die sembuh tapi tak pe lah. yg penting die dah tak menderite.Tuhan dah jemput die dulu. tapi aku sangat yakin tempat die dekat Syurga sana tu. die sangat baik, rajin mengaji, solat, dll. mungkin itu ujian untuk die.

Hidup harus diteruskan, insyallah akan menziarahi makan arwah dalam mase terdekat ni......aku harap arwah akan slalu doakan aku dari sana walaupun aku pernah menjadi pengalam ngeri dalam hidup die.

Marilah sama-sama doakan & sedekah Al-Fatihah kepada arwah Nor Azila bt Malik Hamdan. Al-Fatihah.

 Arwah sewaktu sihat

Wassalam

1 ulasan:

Nuraisa Zaidun berkata...

Takziah kepada keluarga Arwah. Aku pon baru tahu lepas ko update entry ni. Thanks syafiq. ~ AlFatihah ~