Selasa, 25 Mac 2014

Menuju ISO 20000

Assalamualaikum....

fuhhh...hari ni banyak mase diluangkan dekat meje kerje..dah pukul 11 malam pun masih menyiapkan kerje. memang bersepah workstation aku. kerje memang melambak-lambak...nak kene kejar org tu, kejar org ni. kejar kontraktor, kejar deadline,  last-last aku pulak kene kejar...ha3


Semak lak kau booo....syuhhhh

btw, sekarang ni office aku sedang menuju ke ISO 20000 dan project yang aku handle sekarang ni pioneer untuk Audit ISO 20000, so kerje memang agak teruk sikit sebab nak kene settle kan macam2 task & document. Kerje yang sedia ada sekarang ni pun dah tak tertanggung dah, cume yang bagus nye bile buat bende ni Otak aku bertambah berkembang lah & bantu aku macam mane nak handle pressure yg maha dasyat. Kau Paham tak ape yg aku cakap ni ??? hahahah


** aku masih x puas hati dengan muke bobo kat atas ni...

kalau ISO Audit ni lulus, itu dah jadi satu kebanggaan buat aku...ahhh malas nak cerite panjang, tengok je lah workstation aku ni...

 anak dare ni tak boleh dedah muke die,
kang mengamok die kang...hahaha.....Hoi noren, FOKUS!!

Wasallam

Tiada ulasan: