Sabtu, 10 Disember 2011

Memey Perlukan Pembunuh Upahan


Salam geng,
nk strory weyh, pasal bestfriend aku sorang ni, Memey, cun giler. Best friend since sekolah rendah. perangai die sejibik macam Scha Al Yahya. Die ade krisis dengan balak beliau. kasihan beliau.  Beliau perlukan pembunuh upahan dengan segera. PLz PM aku kat facebook or kat comment kot ade no pembunuh upahan tu.

Kasihan beliau, 4 tahun lebih ngan mamat tuh, last2 krisis, x tau ape cer. Memey, be strong baby. kau cun. kau decide lah ape yg patot. ko dah besar. ape2 pun tanye hati kau lah, aku kat belakang kau support kau giler giler ni weyh. :P
Cun kan, nilah die Memey. dah macam model jual cendol dah aku tengok
Sape nak ambik die jadik menantu calling2 lah aku :P

Memey, Ape lagik, berdiri tegak nyanyi lagu negaraKU cepat :P

1 ulasan:

telor power berkata...

pembunuh upaham adalah salah 1 jon aku....berapa berani buka harga uncle. senjata terkini aku adalah sniper tembak cicak buatan thailand