Rabu, 7 Disember 2011

Melancong Oh Yeah


Salam geng, 
1. Weekend lepas melancong dekat Pahang. ade kenduri kawen. tido sane.
2. Next week Melancong ke Kota Kinabalu atas urusan kerje. 3 hari.
3. Hujung minggu ni melancong ke kampung, Rembau. :P
4. Besok melancong ke Sunway Medical Center, pergi check telinge lagik.x habis2!!

Arghh malas nk cite panjang, tengok je lah gambar2 Lelaki Pan Asia WannaBe ni dekat Pahang..Oh Yeah
 Temerloh..macam Hollywood daa.. :P

 sebab muke aku persis Pan Asia,
berebut org nk snap gambar :P
 Big Bos mane boleh tinggal,
kene ikot sekali lah, dah die jadik driver :P 
trimas Bro Dato' Wan

 dekat rumah orang pun sempat tangkap gambar

bersame berok gile, si Mr. Carl

p/s: Ok, tu je tuk hari ni. Puas. Tengah bersihkan Aquarium besar aku. bapak kotor.

8 ulasan:

shidasyakirin berkata...

satu je benda je nak mintak..souvenir..hahhaa

Tohru Honda berkata...

Nak Keychain....hehehe :P

^ Uncle Syaf ^ berkata...

hahha ka shida..sempat lagik tu...orite, kot sempat t saye belik ek :)

^ Uncle Syaf ^ berkata...

ni sorang lagik...hahha nyesal update dekat blog....hahhaa :P

orite noted. ni kalau mase & ingatan ku mengizinkan, daku akan belikan untuk kalian ye :)

telor power berkata...

pergh....best2

kk lg best

::FAIZ FARISH:: berkata...

untungla pg melancong

Wahidah berkata...

amboi sakan berjalan2 yea...best tuuu

Outbound Malang berkata...

berkunjung sob..salam blogger
salam kenal dan sukses selalu ..:)