Jumaat, 14 Oktober 2011

Siape Aku Kalau Bukan Aku Yang Sekarang


Salam geng. uii sorry geng aku x sempat nk update lately ni. busy melucah, busy kerje, busy blaja gitar. miahaha btw jom layan kesah aku kalau bukan ape aku yg skung. **agak pariah aku kan

1. Jadi Perompak yang berjaye. ade group sendiri pastu ade senjate yg cool giler. Walaupun perompak aku masih ade nilai2 murni seperti sangup menyelamatkan anak kucing yg lemas. :P

2. Jadi C.S.I or skuad rahsie negare. macam cite omputeh tu. Janji senjate kene power & cool giler.

3. Bertangunugjawab memansuhkan sistem pelajaran yg merapek macam fizik, kimia & add math.. Ia sangat aneh! jem kepale aku belajar bende2 ni mase zaman2 skul dulu. ha3

4. Jadi seorang penternak Ayam serama @ Ikan Aquarium yang paling berjaye sekali.

5. Seorang penyanyi rock solo yg sangat Hebat. yeah! tapi masih lagi mempunyai keimanan. :P

Ahh lantak la, jom layan muke2 bangsat aku untuk hari ni :p

 sangat shiyall bukan :P
**Ciri2 Pan Asia yg Hebat

8 ulasan:

shidasyakirin berkata...

adakah ini simptom tak blh tidor itu??

Lelaki Ini berkata...

hahaha..
muka sgt tak leh blah!

Eipul berkata...

hahaha, nak pinjam spek tu, style abes kot syaf! keke

farahzaba berkata...

muahahahaha aku suka gambar kau yg last tu baby. handsome siotttt ;D

aku lelaki biasa berkata...

hebat la ko..ku pun nk jadi gak la....hampeh..ahhhhahhaahha..

aku lelaki biasa berkata...

hebat la ko..ku pun nk jadi gak la....hampeh..ahhhhahhaahha..

Pojiepooh Abdullah berkata...

muka last tuh mintak kasut!

Aisumi Chan Kawa'i berkata...

hahahaa.. terus hilang rindu pd uncle :P