Rabu, 5 Oktober 2011

Sesi Memasak Bersama Uncle Syaf Lagi


Salam,
Hye Kau. Dan Kau juge. seronokkah hari ni? Jam dibahu laptop sudah pukul 10:45 p.m. Aku baru siap masak & makan. lame x sentuh dapor. Mahu tau ape yg aku masak? Jom layan masakan Si Bujang Pan Asia Wannabee ni :P
 yeah..sambal bilis & Ayam goreng KFC Wannabee
*Memster pasti bangga punya anak seperti aku bukan?
**walaupun semuenye HANGOS!!

Sepantas cahaya aku upload dekat twitter & FB, dengan Title "resipi rahsie si bujang miskin". Lantas member lame waktu sekolah rendah dulu Si Kawaii Aja dengan sepantas kilat memberi komen yg membuatkan aku Insaf untuk sesaat dua. " jgn kater si bujang miskin....nih sumer rezeki yg ALLAH dh turun or bagi kt ko tok harini...so....marilah bersyukur...:)" Terus teringat akan nasib adik-adikku di Afganistan, Palestin, Afrika dll. Trimas Kawaii Ajar kerna menyedarkan aku. Trimas
 Ini wajah beliau, semakin cantik & bergaya,
Rindu mahu melucah dengan beliau, :P
Teringat mase darjah 1 dulu, waktu aku menangis,beliau  memberi aku duit 50 sen.  Memujuk mungkin. Sangat besar 50sen di waktu itu. Yezza aku masih ingat saat itu. kelakar. hampir 40 tahun x jumpe :P Trimas pada Uncle FaceBook kerna menemukan kami semule.

p/s: Rindu pulak dengan kengkawan lame yg lain. Cis, aku x patot jiwang di saat ini. Nak mandi dulu :P

1 ulasan:

Wahidah berkata...

wah rajin masuk dapur...:p