Sabtu, 1 Oktober 2011

Melucah Di Malam Hari Jumaat (bukan malam jumaat)


Salam geng,
selamat pagi Kau, Kau & Kau. terbangon awal giler hari ni walaupun tido pukul 5 pagi. Ni gare2 nak memerot. potong stim betol. Btw, malam tadik, agak2 x de bende nak buat g melucah kat area pantai dalam dengan member2, g makan2 kejap. Pastu din-dong din-dong cari tempat melucah padahal dah pukul 12 malam dah. last2 pegi Uptown Kota Daman'. dekat setaun gak kot aku x cemar duli pergi sane. :P

Sempat buat treatment resdung kat pak cik tu. Pergh jadi Demo pulak aku, ramai gak org tengok. Batak giler. sakai! yg syoknye, Pak Cik tu adelah org pertame yg korek lubang hidong aku. x pernah lagi ade orang korek idong aku sebelum ni. miahaha :P

3 ulasan:

Lelaki Ini berkata...

kau ka diowg yg batak??
hahaha

^ Uncle Syaf ^ berkata...

same lah kiteorang.miahaha

tieha ismail berkata...

hahaha mengong~