Rabu, 12 Oktober 2011

Budak perempuan kurang ajar


Salam geng,
Hye kau. Dan kau juga :). Jom aku pendekan cerite.

Time aku isi minyak moto tetibe muncul si gadis cute 13/14 tahun mungkin, datang menyape. "Assalamualaikum. Pak Cik bagi saya 5 minit. Pak Cik nak beli tak CD atau buku2 ni?(buku2 ilmiah).bla bla bla.." Waalaikumsalam. *Hey Bitch. Don't you dare say that word again!!!  mungkin aku akan cakap kalau aku ni wanita bukan?miahaha. Pak cik kau pangil aku..ha3 Time tu pulak aku memang nak cepat gile. So aku cakap, x pe lah dik, next time ok, Abang nak cepat ni. Sorry ye.TQ :) 

Oh Come On!! Aku nak tanye kau, kau & kau, DO I LOOK THAT OLD? Pak Cik? Kau panggil aku pak cik?? Dunie ni bagaikan gelap tibe2. X sedarkah beliau yg beliau sedang bercakap dengan lelaki Pan Asia Wannabee yg persis 17 tahun. Sedih!! Hahaha. Nyesal letak name blog aku Uncle Syaf.

p/s: Ape2 pun aku terharu dengan kesungguhan budak tu. Usia mude2 macam tu dah berbakti kepade agama & keluarge.

4 ulasan:

Bilal binti Robah berkata...

gua nak tlg gelak berdekah-dekah utk lu.
sedekah kot.

har har har

:P

Wahidah berkata...

hahaha...btol ar tu kata uncle syaf..uncle = pakcik what..:P

cik Nemo berkata...

hahahaha.

maybe dia baca belog uncle syaf kottt!
sebab tu dia panggil pakcik!

Aisumi Chan Kawa'i berkata...

heheee.. xpernah lagi org panggil makcik.. biasanya akk.. :P dia pembaca blog uncle kot?? tu panggil pakcik..