Isnin, 1 Ogos 2011

Adik Leman Meningal Dunia


Leman Meningal Dunia. Al-Fatihah
Salam geng,
semalam salah seorang anak pungot uncle telah meningal dunia. punca tidak diketahui. Agak terkejut bila balik dari rumah tetibe nampak mayat beliau. Lantas uncle sendiri yang menguruskan jenazah arwah. agak ralat kerana uncle jaga dan didik beliau dari beliau kecil lagi. dah 2 bulan kami bersama.

arwah leman

 memandikan jenazah leman

mengkapan jenazah
selesai dikapankan

Entry Ini bukan mempersendakan agama islam tetapi sebagai seorang ayah uncle rasa bertangungjawab untuk menguruskan bangkai beliau dengan sempurna. kehilangan beliau memberi impak kepada kami sekeluarga. sesiapa yg mengangap ini mempersendakan agama, mohon ampun, ia tidak sama sekali, tapi kalau kau nk rase bergitu lantak kau lah. aku dah cakap dah :p
 
Sekarang anak2 uncle yg tingal hanyalah Ibrahim, Loqman, lulu, dudu, bubu & nunu.

6 ulasan:

Pencacai Alim berkata...

mcm2 ko ni..slmat berpose

cemomoi berkata...

laa ingatkan nak buat untuk berbuka ke...

intan izani berkata...

baik punye ko kapankan die..

shidasyakirin berkata...

beli jer anak angkat lain sbg penganti :)..

::FAIZ FARISH:: berkata...

itu ikan apa?

| schaza | berkata...

salam takziah buat uncle dan family.. mohon maaf aunty scha tak sempat terjah :(