Khamis, 9 Jun 2011

Segmen mengejut dari Kotak Bulat

justin bieber kemalangan teruk

Salam Geng, uncle nk join kontest dari blog kotak bulat

 yg tinggi name kamal, yg gemok name daniel.

daniel: ko ni bebal ke ape main2 bakar nuget ni?
kamal: ala, gua nk mengimbau kenangan zaman masuk puteri islam dulu..
daniel: saya nak cocok mate kau dengan jari saya sekarang jugak.
kamal: cocok lah, gua habiskan nuget ni, lu dah lah gemok, pendek, pakai baju pinjam.
daniel: (tunduk dengan rase malu) Nuget ni 20sen satu kan?Bagi 2 ketol.
kamal: oh sayangku. Lu ingat ni zaman jepun ke 20 sen satu. lu ni memang bebal. dasar org kampung.
pak daniel: ok peace, saya nak kentot dekat muke kau laju2 sekarang.

 Nak join senang je...

1. Buat entry bertajuk. "Segmen mengejut dari Kotak Bulat" 2. letak gambar di atas. 3. Buat dialog atau cerita yang kreatif. 4. Linkkan ke entri ini dan tinggalkan komen di bawah.

tarikh tutup, 15/6/2011

9 ulasan:

Nadya O'Conner berkata...

pandainyer mereka..:)))

pakcik google macam tu lah kan??:)

^ Uncle Syaf ^ berkata...

ha3...he3, ni namenye merapu...ahahahah

Cik Azizah berkata...

gudluck uncle! pndai buat citer merapu ye..ngeee

jeely jelly berkata...

hahaha.. nuget bakar.. hebat ! good luck !! :)

Aisumi Chan Kawa'i berkata...

hahaha~ all the best unclee!

| princess SchaBieber | berkata...

merapu sgt nie.. tp sgt best! ish nak join gak laa hehee :)

darkbatman berkata...

rajinnye ko bro.. ak ne masih ade hutang 1 en3.. kehkehkeh

d_LA berkata...

hehehe..nugget bakar tu..leh try ni..kite bako je..

gud luck uncle^^

syaz@rozelt berkata...

gud luck uncle!hehe