Khamis, 9 Jun 2011

Dapur Terbakar

Salam geng,
Jam menunjukkan 3:54 pagi. orang lain sibok buat kuak lentang & taik mate, uncle sebok study document office. arghh tidakkk..

Tadi Uncle lapar, cari bende dalam peti ais untuk dimakan, semue tak ade, so uncle goreng kentang je. Boleh pulak terlupe tutup dapur gas. Time uncle sebok membace, tetibe mate pedih giler, toleh belakang...Ahhh dapur ku berasap. kalau bapak uncle tau ni, die pelangakung uncle dengan kuali tu kuat2. nasib baik tak terbakar. Minyak die jadi hitam gile kot. ha3, ni lah di ragam orang bujang.

justin bieber kemalangan teruk

12 ulasan:

Cik Wanie Ghani berkata...

Ya Rabbi,
mcm mana bole jadi mcm tue,
nasib baik x der apa2 yg x diingini berlaku tau,

hurm....

Eisha Z berkata...

Ko berangan ke beb?..nmpk sgt da tua..kahkah..;)

kotak bulat berkata...

ish.. bahaya tol..
ati2 wei...

^ Uncle Syaf ^ berkata...

he3..standard la aku...ha3

^ Uncle Syaf ^ berkata...

hahaha, sengal si ecah ni..aku mude lagi ok...ha, aku berangan aku naik atas pelamin...ha3

^ Uncle Syaf ^ berkata...

baik kotak

shidasyakirin berkata...

uncle nie tak reti2 nak tido ke?? mana tak kena isomania..huhuhu
nasib baik uncle kalu tak ishh bahaya2

KetenanganJiwa berkata...

apa la..masak pun blh lupa tutup dapor..haih..nasib tak terbakar rumah..jgn cuai ok

^ Uncle Syaf ^ berkata...

ha3...tulah pasal kak shida...he3

tulah, nasib baik, kalu tak tak de lah saye lagi...hu, sedih lak tetibe...huhuhu, he333

^ Uncle Syaf ^ berkata...

baik . saye tak cuai lagik...he3

wanie berkata...

kehkehkeh. kalo tak, kulit ko dah sama dgn bangla bawah rumah tu :P

Aisumi Chan Kawa'i berkata...

ayoyoo~ bahaya tuu! len kali lebih hati2 ye uncle.. p/s sumi pun alami kejadian nih.. T__T