Isnin, 11 April 2011

~~* Makan ayam denak sama sambal petai...wow

isnin; 11/4/2011; 10:16 a.m

Salam geng,
aku balik kampung sabtu lepas...pegi melawat mak bapak aku ler. wow!! sangat best sebab mak masak menu2 yg den suko...apo dio?? tu dehhh:-

 sambal udang potai & sambal tumis potai

Lauk2 ni adolah kopantangan den sobab den akan makan berulang-ulang sampai malam...sangat sodap...sapo2 yg godik & mengelintin nk jadi bini den, tak tau masak nih memang awal2 kono reject...PERSIAPKAN DIRI ANDA!!! :)

ayam denak a.k.a ayam hutan

ni 1st experience den makan ayam donak nih...pak cik den bagi, dio pogi tangkap fresh2 punyo kek hutan. dapat 3 ekor..mak den masak rondang...sodappp..

nk ikutkan den nk bolo (bele) sekor kek sini (umah sewa) tp pak cik den koba (cakap) susah sobab ayam ni tak beso dan dio tak kan makan...dio dah beso hidop kek hutan...nanti copek mati...toros den batalkan hasrat murni den itu....sokian

13 ulasan:

Frodo Baggins berkata...

tragis jugerk hidup beliau ..
hahahhaha

Eisha Z berkata...

lapar pulak aq bile tgk makanan itu..ha3

syaf berkata...

ha3...tragis mendenye bai

ha3..

EIPUL berkata...

wow sedap gila udang sambal petai! adoi, ni yg buat aku nak balik umah gak ni, mak aku pun slalu gak masak benda ni kalo aku balik.


aku paling suka ayam hutan masak gulai lemak cili api, terangkat beb!!! haha

AkU berkata...

Aduiyai......~~
bajet aku nk diet hri ni...xjadi lak..

princessFZ berkata...

terliur aku tgk sambal udang mak kau tu ;D

beautiful_rose berkata...

bro,sambal petai tuh perrggh...mmg tebaiklah! kalau dah hadap nasi dgn sambal petai,mmg dah tak pandang kiri kanan ler jawabnye..........

niesz berkata...

sodap nye...tapi niesz tak pernah mkn petai..hehe..

Aisumi Chan Kawa'i berkata...

sumi pulak makan sambal sotong last weekk.. terbaik lahh~!

xazryx berkata...

perghh .sambal udang doh .

d_LA berkata...

puhhh..den pun x thn tgk smbal potai ekau tu even den x mkn pun potai tu..hehe

cimocimo berkata...

appetizing and suddenly felt very hungry.but every time I would eat petai abdominal pain and diarrhea.

Rizuan Dan Apple berkata...

perghh terbaik ouh sambal udang petai uh