Ahad, 13 Februari 2011

~~*Kat Pulau Pinang skung nih

Ahad, 13 Feb 2011; 07:04
Rumah Peranginan Bank Negara, Pulau Pinang

Salam,
geng, aku kat pulau pinang skung, follow my sister, brother in law, mum and my niece. lepak2 cuti2 kat sini. so far so good. nothing special lor, x taw mane nk lepak sangat. duk umah n makan, makan n makan...makin gemok beta :). tpi best sebab rumah sebelah laut.

Btw, nk citer sikit nih. mak aku skung nih suspect "TB". actually lame dah mak aku tak de selera nk makan since bulan puase lagi. ingat bese jerk2, try gak beli vitamin tapi x jalan. mak aku pun asyik batuk2 jerk. then akak aku bawak g hospital. now every single day kene anta kahak kat hospital (UH), and hari tu dah kene cucuk, so tunggu 17/2 nih keluar result. hope my mum will recover a.s.a.p. aku amik cuti since hari khamis ni sampai ler selase nih. 


p/s: best gak bercuti nih, x pikir pasal kije sangat...jarang dapat opportunity cam ginih.

1 ulasan:

Ili Shaheera berkata...

Semoga beliau cepat sembuh. Sha dok kat Pulau Pinang! Yays!