Isnin, 24 Januari 2011

~**Bondaku

24 Jan 2011; 7:00 p.m
Rumah Sewa

Salam,
weyh, mak aku dah pandai sedih skung, yelah anak2 jarang balik. baru aku sedar umur mak aku dah makin meningkat tue..so kene jage hati. :p, sebelum ni, 2 minggu skali aku balik kampung, but lately nih, sebulan sekali balik kampung. cuz ade hal ngan masalah ekonomi sikit.

Bonda ku...gelang emas tetap kene tunjuk wokeh
mak ko ade??? ha3 (sorry mum :p)

btw, mak aku pernah cakap, baliklah selalu, kite ni tau x taw, Tuhan kalau nk cabot nyawa ni bile2 mase jerk. memang nampak sihat, tapi x mustahil,petang nyer tu boleh arwah. jangan bile dah x de baru nk nyesal. macam kes arwah pak cik kat kampung aku. ape2 pun aku x pernah lupe doakan mak ngan bapak aku sentiase dipelihara kesihatannye.



p/s: tidak tegar rasenye melukakan hati orang tua ku...sadissss

9 ulasan:

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

sejak habis study.. jarang sangat sumi berenggang dgn mami n ayah.. bila dah berjauhan utk 1hari pun dah rasa semacam.. huhuu~ sayangilah mereka :)

Jeely jelly berkata...

kite berbeza... saye selalu balik.... umah kat johor...study kat selangor.. tiap2 mnggu balik.. smpy mak bising asyik balik je.. haha

Tanpa Nama berkata...

sementara masih single, rajin2 la balik... dah kawen nanti banyak lagi tanggungjawab lain

misz benida berkata...

jadi lah cm abang aku..
kalo ingt umh trus blik even blik wekend jek..hehe

btw..udah berah ek awak nye hider??hahaha

d_LA berkata...

huwaaaa..thn ni x balik lg kampung..wuwuuuu..bajet mgu ni nak balik kg la

syaf berkata...

betul3...sokong kate2 korang

Kaseh NazLieza berkata...

sayang mak kita selalu...

zul berkata...

tiba-tiba rindu kat mama aku, rasanya sejak pagi tadi tak jumpa... petang ni balik keje jumpa ah....

matilah kantoi duk ngan mak...hahahhaha

EIPUL berkata...

tetiba aku rindu mak aku

huahua
omak, den tak dapek balik laie, aiyo