Khamis, 20 Januari 2011

~~*Aku Hidup Lagi la...

20 Jan 2011; 1:26 a.m
Rumah Sewa

Salam,
Geng..weyh windu shiot sama kau kau semue..hampir 18ratus dekad lamenye aku bercuti dlm industri blog. almaklumlah pak cik busy meyh. hidup lagi aku, alhamdulillah...n3 1st untuk taun 2011...cait, keji sungguh...

owh...layout dah tukar. kasik nampak simple sikit.

Btw, 2011, permulaan yg baik. banyak yg positif. ape lagik, Fighting!!! seyes, since aku x bukak blog, since tu jugak aku x terjah blog kau semue...fair bukan :p

p/s: mau melelapkan mata sekarang

12 ulasan:

juicy X berkata...

ohhhh,idopp lg kao???hahaha
rindu.......
kat ekau ye! :)

.::WaNiE::. berkata...

ok ape lagi update bebyk sket hahaha

d_LA berkata...

hidup lg rupenye..hehe..ingatkan dah nak pencen blogging dah

zul berkata...

lah, hidup lagi... ingat dah pegi kawin lari kat lombok dah...hahahhaha...

aku pon baru start tulis blog balik...

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

hahh~ ada.. dinantikan uncle menceriakan hari2ku ^__^ ehhee..

mR.sYaH berkata...

lame giler dapat cuti yerk.. welcome back.. semoga tahun ni lebih BEST utk uncle.. hehe..

syaf berkata...

trimas semue.. :)

Ili Shaheera berkata...

Uncle Syaf! Semakin ensem xD

syaf berkata...

wah3...apakah?
tu gambo taun lepas meyh...tuan nih gemok shiot

EIPUL berkata...

wah syaf
aku ingat ko da tanak update lagi
gila rindu kat ko
haha

welkam back!!!
keke

Kaseh NazLieza berkata...

keep blogging adik cayang...

syaf berkata...

he3...trimas epul and kak kaseh