Khamis, 27 Januari 2011

~**Aku & Gitar

27 Jan 2011; 11:17 p.m
Rumah Sewa

Salam geng,
lupe pulok aku nk cerite kat kowang. Still remember with my wish-list mase birthday taun lepas? yeah...I Got Guitar... present from my berstfriend merangkap abg angkat aku mase ujung taun lepas.Trimas 100000 kali kat beliau.

Gitar Kesayangan Aku...

masih lembab lagi cuz learn from internet & utube.but the best part is aku baru boleh main satu lagu tapi x perfect lagi...banyak sumbang mambang. hope dlm taun nih boley pandai main gitar.almaklumlah x de guru.

p/s: nk masuk kelas gitar, x cukup duit, blaja sendirik dulu ler...anyone yg sudi nak ngajar aku???

7 ulasan:

EIPUL berkata...

wah, ko lagi advance dari aku la.
aku baru belajar 2 3 verse untuk satu lagu, nak pindah chord pun still lembab lagi, haha

takpe, pelan2 kayuh, member aku cakap, haha

tengku_fir21 berkata...

wow..nanti tlg mainkan 1 lg utk aku...

blh tk aku ckp aku rindu kt ko..sibuk sgt ker

syaf berkata...

hahaha..ko pun blaja men gitar gak ke? sesamelah kite

boleh jerk doe...aii windu kah sama aku??? agak busy gak ler lately nih

zul berkata...

selamat meng'goreng'...

.::WaNiE::. berkata...

miahahhaha

selamat belajar

shidasyakirin berkata...

wow..syoknya satu wish sudah termakbul.. kalu tak cukup ongkos masuk kelas formal cari mentor lah.. jimat pun jimat.

JieJie berkata...

wah..same lol kite..tgh blajar gitar..warna dah sama..haha. cuti sem last year blajar chord.. tp lembab gile nak tukar chord2 die. naik klas trus x sentuh gitar. dah lupa nak main cam ne..=(