Jumaat, 3 Disember 2010

~~*MAk Azila

Salam,
baru lepas call mak azila tanye pasal progress azila skung. unfortunately, its still the same. x de perubahan. mak die informed  yang die dah bakar semua baju2 azila yang dulu2. cuz bile die tengok baju2 tu die sedih, die teringat anak die yg dulu yang sihat. so die kate Andai Allah kurniakan balik Azila yang sihat macam dulu, die nak beli baju2 baru untuk Azila.

 Azila sebelum dah selepas...
genap 3 tahun die sakit macam ni

Mak die sedih gak, cuz hari2 jage die, tap x de tindakbalas yg positif, masih terlantar macam tu. Insyaalah, ade mase terluang aku akan sampai kat sane gak. Andai lah mak ngan ayah die tau aku pernah jadi bf Azila & aku yg kecewekan anak die, mesti mati aku kene bunuh kan...until now, i can't tell them about this thing. it's really hard for me...

suddenly i think about her just now, all the memories come into my head, tetibe jerk rase cam sebak sikit. fuhh..Kalau lah Azila boleh sihat macam dulu kan bagus. bila lah agaknye die nk sihat? aku x de jawapan, Tapi Allah ade..

Hope Azila boleh sihat..:)

SELAMAT HARI JADI BABY...

sape yg terlepas story boley check dekat entry semalam. :)

6 ulasan:

Nini teDDylicious berkata...

hr ni besday beliau..??

hurm..salam kelahirn buat dia..

kite doa laa same2..agar keadaan berubah spt sediakala..

Mario berkata...

semoga dia sihat seperti dulu2.... ko kena pergi jugak...jumpa dia

Rowena Chasez berkata...

ya ALLAH..
tak sihat lagi ke dia??

mR.sYaH berkata...

semoga dia sembuh yerk.. elamat hari lahir utk dia..

Wahidah berkata...

sesama la kite berdoa...

moga ade miracle berlaku..

yg pastinya mungkin ade hikmah di sebalik sumer yg berlaku..

nas berkata...

sedih tengok dia cm2 syaf...
hu3..harap2 dia leh cepat sembuh...hope so laaa.....erks..ko penah jd bf dia upenyer~