Rabu, 10 November 2010

~~*Malapetaka kalau ia wujud dari dulu

Salam,
Kalau lah Fb dah ade mase zaman dulu, ape akan jadi...jom terjah
sile klik pic kalu nk nampak pic clear sikit..



12 ulasan:

Hezesuze berkata...

owh haruss negara kucar kacir mihahahaha

nas berkata...

hahahha..meme xleh blah...

tp cmne ek diorang wat photoshop?

xreti aku nak buat sedemikian..hu3

yg xleh blah tue tang kat bawah skali :P


latest entri:

Apa itu 'Anak Ikan' dan 'Anak Ayam'??

¶A.K.I¶ berkata...

ak ad bce!
ak lpe la..
ak rce member fb ko syaf!
hahaha

misz benida berkata...

awak bru bce ker??
kite dh lme bce...
hiiiiiii

cemomoi berkata...

tak bernegara le kita

shidasyakirin berkata...

macam penah ku baca..hehehee
gigih diorang create account nie dok..salute la yang buat nie..sangat bijakks

mario berkata...

hehe...lepas ni sapa lagi yg dorg nak buat ek...

akubiomed berkata...

Saya ada terima tetapi tidak berapa suka kerana seolah-olah mempersenda pemimpin yang pernah berbakti kepada negara. Rasa malu pun ada :-(

aku zaty berkata...

HAHAHA! macam siodd jep orang yang wat mende alah nie.. sengal~ :))

She is f.A.z.A berkata...

mcm2 laa idea dorang nih..
jgn idea2 yg over sudaaa ..:P

syaf berkata...

hurmm..apakah???

Wahidah berkata...

hahaha..kelakar..gelak je bace entry ne...