Selasa, 9 November 2010

~~* Alasan resign yg sgt bagus...

20 ulasan:

¶A.K.I¶ berkata...

hahaha!!
mne ko dapat ni haaa???

¶A.K.I¶ berkata...

hye kanda!~
lma sgguh ilg dimata~~
bila kah mau bersua muka?

Pencacai Alim berkata...

hakhakhak....bt reason gini tnda protes dgn bos

Hezesuze berkata...

sengal siut!!

syaf berkata...

hahaha adelah ..

adinda mau bersua muka dengan kakandakah...mari syg ku


aku rase mau terkencing bos bace surat cam ginih

heheheh

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

hahahaa~ ade ke orang buat mcm tu uncle??

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

hahahaa~ ade ke orang buat mcm tu uncle??

nas berkata...

hahahhaa..sengal sungguh nak resign cm2...
mudah2...
nak try la kalau dah bosan cmnie...
hehehe

latest entri:

Blog nas letters sudah berusia 6 bulan

Jey Yusuff berkata...

huraian yg cukup baik

cemomoi berkata...

patut bagi bonus seblom diberhentikan, sebab dia pekerja yang bertanggungjawab menjaga kempeni dia

Mario berkata...

haha...aku ingat ko yg nak benti...ekeke

Nur berkata...

hhhahhaha..bagus tuh...
dah buat ke blom??

||| PöJìé PööH ||| berkata...

Hahah cam haram!

Love,
PojiePooh Abdullah

AdiE berkata...

hahahaha..sgt2 suke!!

latest entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/11/my-activity-today.html

misz benida berkata...

awak ingt saya bgi gaji tuk bkk tenet n bkk blog ke????pastu bnuyi keybod yg kuat2 bkn spkan keje,tpi tulis entri..ingt saya xtau???

aku zaty berkata...

HAHA! alasan terhebat lah!
-__________________-"

EIPUL berkata...

kenapa dengan ringo ni? Haha
aiyo, alasan berenti keje dia sangat kelakar.


ko jangan kasik alasan macamni even ko nak sangat berenti keje, haha

syaf berkata...

hahaha..aku bercadang nk bagi alasan cam ginih lor kat boss...ha3

akubiomed berkata...

First time ever dengan alasan macamani. Good one :-)

Wahidah berkata...

alasan tk bole bla..hahaha