Selasa, 30 November 2010

Aki, Appy besday!!!

Salam,

aku nk wish happy besday kat peminat setie aku no 1 aku iaitu Aki da budak becok, x pernah g jumpe minah ni, maklumlah celebrity hot cam aku ni busy jerk manjang, x de mase nk beramah mesra dengan peminat...teringin gak nk jumpe minah ni, insyaalah someday..

 the only one, aki...

wish aku

- Happy besday aki, selamat hari jadi, moge ko bahgie, appy, cool, panjang umur n dapat ape yg ko nk...hope ko hadapi sgale menatang rintangan yg mengacau hidup ko dengan  tabah & bersemangat nyer...TAKBIR!!! Allahuakhbar...ko sweet, ko tomey, ko cun...

sebabkan distance kite 18ratus ribu batu, so aku bagi hadiah kat sini jerk,...trimalah...

SUke tak Aki Gambar2 ni :P

13 ulasan:

MOFASAD berkata...

sama2... tolong jawap

niesz berkata...

happy besday tuk fwen awk aki..hahaha..gmbr tu mmg xley bla..

Hazzy Ishak berkata...

wah wah wah siap ada special entry lagi tu.jeles i tau

syaf berkata...

baik

he3 trimas...

wah jeles ker...alo alo ...

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

hahaa~ aduhai uncle.. selamat ulang tahun juga pada dia..

AdiE berkata...

happy birthday aki...

Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/11/berjimba-di-kota-keriangan.html

Mario berkata...

mmm...sian pulak aku tgk gambar last tu

EIPUL berkata...

haha, ko ni gila la syaf,
anyway happy birthday aki!

hamzah ian berkata...

mentang2 gua gemok.. eh birthday lu ke?

d_LA berkata...

arghhhh..pic xley blahhhhh !!!

Frodo Baggins berkata...

picca last tu cam merana syialll hahaha
aki hpy bday woooooo

¶A.K.I¶ berkata...

thx frodo!~

hahaha... syaf!!
I LIKE~~ ske2~~
mmg abg yg memahami kehendak!!
weeheeee...

maaf kn sy sbb lmbt smpai sni...
trimas ats ucapan dan doa moga sume nye menjadi la.. amin amin....

syaf berkata...

NO PROB...HEHEGE