Isnin, 25 Oktober 2010

~~* Member ku nk bercerai pulok

Salam geng..
nk story sikit pasal member ku Bro Hisyam...beliau skung nih diambang penceraian..kasihan beliau..terpaksa berpisah ngan anak2. Sebagai member aku turut rase simpati. Bende nih dah takdir. Bro, aku tau ko strong and boley handle mende nih, btw, geng2 semue...jom kite sesame bagi kate semangat untuk bro Hisyam. (kindly bagi komen membine)


Bro..lu akan jadi orang bujang macam gua, best:-
* Lu boley pakai spender berjename & colourful spt renoma auuw sexsi..tak payah lagik pakai spender orang tua yg beser mengelebeh..SIRUBA?? OH NO!!!!!
* Lu dah boleh merempit macam gua sambil bawak bohsia bangla (damn!!bohsia bangla busuk...makan bawang banyak)
* lu boley bele ayam laga, dan letakan name zainal @ mustafa...sedap nama untuk seekor ayam
* Lu kene bele ikan emas dan bagi dieorang makan nasi lemak setiap pagi...kite kene berkongsi ape yg kite makan dengan binatang..(betul x tyco alvin?)
* lu boley join gua lepak dekat the curve sambil usya minachi pakai singlet kuning
* lu boley payung gua layan dangdut atau karox
* lu dah boley bele rambot panjang ala2 rockers 80an
* lu akan berwajah persis 15 tahun..macam gua.
* lu kene tau wa sayang lu sebab lu member gua,,,wa harap lu tak bengap/benak/bangang nk minum klorox :p

p/s : geng aku hari ni ngan besok ade training kat Petaling jaya...kot sempat aku terjah blog korunk, kot x sempat jangan marah ek..

15 ulasan:

Pencacai Alim berkata...

lu bleh sama2 jemaah kat masjid..kakakaka

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ berkata...

dan lu jugak boleh masuk ke laman sembang seperti MIRC, ICQ, YM, SKYPE, TWITTER dan lain2 seperti zaman bujang2 dl..best kan

Hezesuze berkata...

encem ke frenz uols tu?? mihahahaha

Rowena Chasez berkata...

aiyoo..
xtau nk bgi advice apa...
tapi back to single life..
boleh enjoy..
tpi jgn lupa kt anak2 laa..

syaf berkata...

baik...wa akan ajak beliau

betul2...beliau boley menggatal disitu

kak heze : saya lagi encem kot...hahhaha

thanks wena..atas advice itew

nas berkata...

pak cik..tengok cm aku..walau sudah berumur 20-an..tapi disebabkan xkawen lagi..so muke aku da mcm orang umur 12 tahun je...hehehe :)

syaf berkata...

wak lu...puji diri sendiri

Heidi Shafiq berkata...

pehh.. lu ajak die kembali ke alam rempit.. adehh...

EIPUL berkata...

asal nasihat ko tu macam tak betul jek? Haha


aku pun turut simpati kat kawan ko. Semoga dia kuat dan tabah mengharung ranjau duniawiwiwi. Huk

=(

syaf berkata...

die suke dok....

eipul - betul ape nasihat aku tuh..hahaha, trimas atas nasihat untuk beliau itew

~AmyLiana8886~ berkata...

takdir.......

Murni berkata...

semoga cpt dpt teman baru..

♥ciK-t0ge ♥ berkata...

huhu..
kesian dia..

anyway,, beritahu dia,,
penceraian bukan bermaksud akhir kehidupan..

lagi2 yg dah ada anak2..
walau apa yg terjadi,
anak tetap darah daging kita...

jgn jd seperti ayah saya,
bila bercerai,
sampai sekarang xpernah jenguk anak,


anak2 pun xtahu mana dia..

:)

all da bez okay! ;)

Lelaki Ini berkata...

kesian diew...
moga tabah!

jedi berkata...

tapi kalo leh elak la bercerai...

kita bina masjid bukan untuk diruntuhkan.......


ko bila mau kawin syaf??