Jumaat, 15 Oktober 2010

~~* Kami Bergabong

Salam...
oii sume,...weyh sambung cite pasal aku punyer Diploma...ha, smalam, aku dengan beberape budak2 aku berkumpul di warung tom yam Si Kakak Jawa Indon untuk berdiskusi mengenai Isu hangat diploma kami...aku dah dapatkan agreement, aku godek2 laman web JPK, aku dah call sume pihak yg involve, so aku berkumpul dengan ahli2 yg memang power..bukti2 dikumpul, dan masih mencari bukti2 baru...

aKu buDak BAik...Penegak KeAdiLan

SYama @ Kak Ros,
Beliau hadir persis lagak X-Pengarah aku mase study dulu
Kak Ros dengan Beg mahal beliau...gelang zhulian

Syira..Si senget, Minah ni agak berani bile bersuare,
Mampu mengegarkan sesuatu tempat 
dengan gelak ketawe beliau yg Maha Ngeri

Imam..Bak kate kak Shidah, Sweet Talker...
merupakan anak buah kesayangan Major Sharol
Hebat kerna beliau mampu menjinakkan
Naga yg Maha Ngeri...Tahniah...

Eda...gadis Penghabis bEras...berjiwa keibuaan
kerna mampu memberi makan teman2 beliau tatkala mereka tidak bekerja..
berbekalkan ikan tongkol & sardin yg dibeli di Mydin,..Tahniah..ko Hebat

Surat perjanjian, bukti2 yg aku kumpulkan,
Tahniah kepada kengkawan yg memberi Idea dlm perbincangan ini,...
mereka sangat Hebat...kerjasama yg mereka bgi kat aku memang bagos
bersama-sama mengodek agreement 

Apa2 pun, aku perlukan GEng2 Yang berani bersuara dlm mesyuarat itu nanti, ini membantu kami untuk tampak lebih hebat dan bukan main2...jangan ingat Kami bekas pelajar ILP bodoh2..silap besar mereka...aku akan pastikan kami dapat ape yg dijanjikan...TAKBIR!!!!!!!!!

16 ulasan:

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

woaa.. ape masalahnye uncle? chayo2!! semoga segalanya selesai dgn jayanye..

syaf berkata...

masalah dalaman...ok thanks sumi

AyuZ DeathWisH berkata...

nak aku join meeting tak?
mmpos semua aku bambu nti

Hezesuze berkata...

siap buat meeting bagai...clust ko syaf huhu

syaf berkata...

hahah boley...jom join

he3...untuk kebaikan bersam kak gonjeng

::FAIZ FARISH:: berkata...

good luck...

syaf berkata...

worite bro..lame x dengar citer..hehehe

AZIZUL HASIMIE OSMAN berkata...

pasal konvo ke syaf?

Mak Su berkata...

yeah! berusaha! :)

syaf berkata...

pasal konvo, diploma dll

thanks mak su

Azmi berkata...

walaupun aku tak tahu situasi kau sebenar...moga2 kau berjaya...buktikan apa yg patut...
hehe...

Pencacai Alim berkata...

slamat..slamat

syaf berkata...

thanks azmi n pencacai alim

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ berkata...

owh..ILP ke

aku yakin si penghabis beras tu mampu memberikan yg terbaik..hehe

gudluck bro

EIPUL berkata...

semoga korang menang!!!


haha

go go power rangers! ^o^

Kaseh NazLieza berkata...

semoga berjaya dlm apa jg yg diusahakan...