Jumaat, 22 Oktober 2010

Hadiah..trimas bro wan

Salam...
geng, Nk ucapakan mekasih bebayak kat kowang yg wish besday aku...terharu diri ini. ok, malam tadi aku dapat hadiah dari sahabatku Bro Wan...trimas 186x bro, anda membuat beta terharu...he3.

taraa...aku dapat set perfume & deodorant Calvin Kliein...
 
Then kami g makan kat Restoran Rebung, Bangsar. rupenyer Restoran tuh milik Dato Shiek Muzafar & chef ismail. Bab makan aku x pernah fail. senarai lauk yang aku makan ; ikan masak asam, ikan patin masak gulai tempoyak, sambil tumis, ikan masin, ikan bakar, telor masak kicap, siput sedot, sup ayam, tempoyak (durian),daging masak kicap, udang goreng hitam...itew yang aku makan. sedap woo plus sky jus deng teh o. seyes itew yang aku makan.

ni lepas dah habis..dasyat x aku makan???
shedappp

Kat situ ade pentas. Penyanyi restoran tuh invite aku nyanyi, aku pantang diajak, aku pown men'Sumbangkan 2 buah lagu irama rock dan R&B..

Kat situ aku jumpe Chef Flornace tan, amoi tue yg slalu kat TV, Jumpe composer Abu bakar & Bob Loqman. Terkejut hamba melihat beliau Berpakaian Tabligh siap bertongkat.

itew die bob loqman...

13 ulasan:

♥ciK-t0ge ♥ berkata...

yeahhhh first!

wahh banyak kau makan??
tapi pew0t kecik gak =.=

abis ka kau makan tuh???

err b0b bertabligh??
biau betul weh???


alaaa.. CK ka??
mintak la midnight fantasy - britney spears!

bau chewinggum ^.^

Tanpa Nama berkata...

hey kamu :D

happy belated birthday.lama tak jengah ur blog.kind of busy with assignment and dateline.

btw hope all ur dream turn true..tapi kalau doa tanpa usaha memang mustahil azam/impian akan menjadi kenyataan.so berusahalah..berusaha bersungguh-sungguh untuk menjadiakan impian kamu satu kenyataan.

p/s: let's me know when u are free.meh sini i belanja :)

MOFASAD berkata...

bestday gua lu plak blnja gua ok

muktamad

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

jgn lupe permintaan sumi...

Lelaki Ini berkata...

mkn besh2!

AyuZ DeathWisH berkata...

ko ni bertuah btol~
asik dapat hadiah je

Hezesuze berkata...

wah meriahnye buffday ko syaf....huhu

AdiE berkata...

bestnye dpt abg angkat mcm tu!!
cemburu..

http://danieldeadie.blogspot.com/

AZIZUL HASIMIE OSMAN berkata...

sekalung tahniahh..

nand nasyari berkata...

nnti beday aku kau jgn buat lupe bg adiah ye uncle..hehehe.. :P
anyway..happy birthday ;)

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ berkata...

weyh..asl makan xabis???

Rowena Chasez berkata...

happy belated birthday~

Pencacai Alim berkata...

aku nk try nyayi skali kat situ