Jumaat, 3 September 2010

!!*Dapat bonus & ubat tido

Salam,...hallo...

1st - aku dapat bonus raye...yippy...setengah bulan gaji, tapi aku dpt prorate jerk sebab tak sampai setahun lagi kerje...so dapat dalam RM500...alhamdulillah, rezeki adik2 n mak bapak aku taun nih dapat duit raye dri aku.

2nd - just back from klinik, aku dalam 2 ke 3 minggu nih aku ade masalah nk tido malam, malam jadik fresh siang jadik ngantok giler..dah macam dubuk tanah plak.susah sangat nk tido malam, 4 ke 5 pagi baru boley tido, finally dokter bagik gak aku ubat tido selepas dipujuk rayu,...sekse woo x boley tido malam, pas2 bangon pagi lambat nk p opis, kekadang kul 10 pagi...matilah cam tuh...rosakj prestasi aku kat opis...huhuhu menanges teresak esak sambil makan ikan siakap stim...lalalala

11 ulasan:

.::WaNiE::. berkata...

sambil makan ikan siakap !! cis

yeh bulan puasa ni wani pun rajin dtg lambat

~AmyLiana8886~ berkata...

bestnyer dpt bonus.

wanie berkata...

syapppp! ko jgn pegi dlu syappp! ohh trsebak2 aku nangis~

*tetiba jee*

Kaseh NazLieza berkata...

nk duit raya...(tlg minta utk ank..eheheheh)

Pencacai Alim berkata...

dia suh ko bgn solat malam terus..sbb tu ssh tido..hakhakk..slmt hr raya bro

Azmi berkata...

bagie aku sikit wei...

hehe kau kan species burung hantooo...

EIPUL berkata...

wow wow, bestnye dapat duit raya, hehe

banje aku syaf~ ngee

*sorry der pasal semalam. Siyes gua malu giler ngan tindakan gua. =(

Hezesuze berkata...

wah ok latuh dpt bonus ...hehehe

Pencacai Alim berkata...

citer baru?grrrr..

Wahidah berkata...

rezeki tu dpt gk bonus...wai tk dpt pun bonus..hehehe


ubat tido leh amik tp jgn depends ngan ubat tido sudah

syaf berkata...

wanie - ko memang pemalas...gagagag

best

ko anpe wunny?

kak naz - hehheeh bwak anak dtg sini meyh

slmaat awi raye pencacai

wat pe nk bagik ko azmi...burung antoo...warghhh kasihan diri ini

cis eipul...nk malu2 plak

heheh3, alhamdulillah kak heze

err gua busy nk update

ala cianyer x dapat