Isnin, 12 Julai 2010

~~* Spain Menang & balik kampung!!!

Salam,

 allo mak, spain menang lah,
tu r x caye ckp paul lagik,,

just nk wish, congratulation to spain cuz kowang menang world cup 2010..sile buat kendurik yer untuk fan2 kowang...

hahah padan muke kaw belande kalah...
gagagaga

Apakah??? aku bukan peminat bola yg tegar..harap maklum...NEXT!!!
ujung minggu cam bese balik kampung kat rembau...lepak kampung..musim buah da..umah aku dah cam dusun dah, rambutan, langsat dah masak...memang kembong perot aku mentedarah buah jerk..

air coke banyak gule, pagi ni aku ngantok giler....

14 ulasan:

Farid MOFASAD berkata...

spain!!!!!!!!!!!!!




>>_________<<

syaf berkata...

kaw happy???

Rowena Chasez berkata...

hohooo..
mcm nie laa bru aku suka baca..
hehee~

Hezesuze berkata...

nk itot balik kg....nk makan buah2 an...huhu leh tak??

syaf berkata...

heheheh

jom ikut..next week balik g

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

hahaa.. xlayan bola langsung.. sape menang sape kalah pun xamik tau.. ada bwk balik buah extra tak?? nakk~ :P

chirol berkata...

yeah..spain mnang...pasni sotong makin mahal

syaf berkata...

ade nak kew...cam ne nk anta??? heheh

hehe aah mesti harge mahal gler pas nih

zul berkata...

lah buah rambutan ker tu...ku ingatkan apple....lalalalalallalalla

syaf berkata...

kaw memang bute

syaf berkata...

kaw memang bute

¶A.K.I¶ berkata...

syaf makan bergolek..
perut aku plak lapa!!

¶A.K.I¶ berkata...

kekekeke!!

mR.sYaH berkata...

holland kalah..

nak rambutan sket..
lapar..