Jumaat, 9 Julai 2010

~~* TaRak IdEa ma...

Salam...
hey geng,.Semalam g bukit jalil lepak ngan member2..karox jap. x de aktiviti sgt. bapak bosak.balik lambat..kul 2 lebih baru tido & tahniah aku bangun lambat, sampai opis kul 9 lebih...cis,

 pulangkan balik cendol pulot aku!!!!!
pulangkannn

Malam kang aku rider balik kampung kat rembau..ahad balik lik...doakan keselamatan den. cis..x de idea nk taip ape...**aki sile bagi idea***aku just nk cakap, jika frodo sedang membaca...

anak keling makan nasi beriani, apsal aku lampi sangat ari ni...


p/s : alamak dah 2 org tanya aku lampi 2 ape.. 
Lampi = Lambat PickUP... sile alert!!!

15 ulasan:

zul berkata...

lampi tu apo?

Hazzy Ishak berkata...

uncle lampi tu apa? HAHA
coli merah itu aku yang punya

syaf berkata...

lampi 2 lambat pikap...

lampi 2 (lambat pikap)

wanie berkata...

nk ikot balik ghombau! nk jumpo kokasih hati kek chombung :(

nabilah_2908 berkata...

baru ku tahu Lampi itu apa... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SYUKUR

syaf berkata...

nk ikut...jom

bagus...baiklah aku dtg skung

HonEyBuNNy berkata...

mimpi apa la sampai bgn lambat tu..hahhah....cun sugguh makcik itu..ahhah

shidasyakirin berkata...

sib baik bkn lampir!!
balik nogori jangan lupo bawak buah tgn balik...durian ker, rambutan ke bolehla!!

syaf berkata...

MUAHAH MIMPI BASAH...cun kan

hehe...saye bkn motor lah kak shidah..cam ne nk bawak..muahahah

hans berkata...

seksi la pic pertama tu

Farid MOFASAD berkata...

ko dah pandai belajar melawak


hahahaha








>>__________<<

nas berkata...

hamboih...berani ko panggil ak dak kecik eh??? ak nie naib pengerusi mafia kat selayang taw x??? hahahhaha..sje jerk..ehehhe...ak da besa lols....nak dekat 20...tapi ak ngaku ramai org ckp aku nie fresh sangat...cm budak2..eheheh..(perasan)

mR.sYaH berkata...

hahaha.. lampi tu aku tahu.. tapi klu guna pending pun ok gak..

tengku_fir21 berkata...

huh..
2 3 kucing berlari
mcmner aku tak lampi
....


sambung2...

syaf berkata...

seksi buret mu

ow saye bukan pelawak...saye seorg pendakwah

cis kaw budak kecik...perasan x sudah2..

pending stand 4????

tengku - kanak2 main kat parit,
kaw x lampi sebab ko suke nyonyot burett