Isnin, 5 Julai 2010

~~*Melepak kat kedah

Salam,
weyh, dah nk basi dah citer nih, last week aku g join ex-housemate aku si zul g kendurik kawen member kat kedah, batak aku x pernah sampai sane, pas2 g nek bus free lak tuh, g ngan sedare mare dieorg, trun ampangan, n9 dulu baru gerak ke kedah,
gerak kul 9 lebeyh cam tuh, sampai dlm 4 ke 5 pagi kot, Bapak sejuk cam c3lak3 kat dalam bus tuh, 8 jam wo, dengan aku x bawak sweater, selimut pakai tuala jerk lah, layan dok..

lepak homestay, pas2 terus g sarapan
nk nek bus g bukit kayu itam, jalan2 dulu
kami di bukit kayu hitam...seyes cam pundek busan
kaw tahu camera sukekan aku kan kan kan
mereka adalah pengantin
kaw pasti taw keadaan kat rumah org kawen kan ??? so jgn tanye!!
gambar paling smart bagik aku... tenang n best jerk..hijau

15 ulasan:

¶A.K.I¶ berkata...

ko pegi bp hari je bukit kayu itam tu kn2...
aku ni...
3tahun berada di kawasan changlun dan bukit kayu itam 2..
hah! sedap bang??
hahaha

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

woaaaaa!! rindu nak balik kg.. tgk sawah padi tu lagi la jeles.. nak balik kedahhh~

Hezesuze berkata...

hahaha kira ko nie golongan makcik2 arr g rombongan ke kayu itam tu...hahahaha

syaf berkata...

celake kaw...muahaha

ow kampung mu disitu kah

taw x pew..mak cik2 ramai..sume kaki bahan org

~AmyLiana8886~ berkata...

siyesly, gambar 2 last yg bawah tu mmg lawa..tenang..damai..best je..

syaf berkata...

kan kan kan

Hazzy Ishak berkata...

penang penah jejak kaki tak?

Mah@mahu berkata...

Layak lah ko ikut rombongan makcik2 tu ko pun dah mcm dia org huhuhuuuh beli lah periuk belangan dan toto kat sana murah kata makcik2 tu...

syaf berkata...

x pown ler...

hehe apo2 yo lah ekau nih

misz benida berkata...

aku pon sku gmbr pling smart bgi kau..hahaha..tenang je rse..ko ni mmg kaki jln kan..?

Rowena Chasez berkata...

nape nmpak mcm makin gemok ye??

syaf berkata...

hihih...mne de kuat berjln..bese2

taw x pew...hi3

mR.sYaH berkata...

aku xprnh jejak kaki kt situ.. menarik betul!

jane berkata...

slmt pngntin bru utk beliau
hahaahhahha


inai malam pengantin

Cik Wanie berkata...

amboi ko dtg kedah x bgtau aku kan,
sentappppppppppppppppp:P:P:P:P

mcm mana join makcik2 g bukit kayu hitam,
comfirm ko pun dah mcm pakcik2 jugak kan,
lalalalala;)

psssttt,
tetap sentap sbb ko dtg x bgtau aku!!!