Selasa, 6 Julai 2010

~~*Kene complain??

Salam, Hai geng!!!
celake je muke babi ni

Semalam bos aku bagik taw ade "mak cik" complain aku pakai headphone time kerje? wey ape cer nk marah2 plak, aku dengar lagu pon salah ker, bukan aku x wat kije, siap kije aku dok, x yah nk kecoh, aku tengok department lain releks jer siap ade radio lagik, pekes nk marah? aku dengar headphone x nk kacau org lain, salah ke MAK CIK??? peace!!
arghh gua mengamok,..gua marah
bagi gua sambal belacan skung gak...


tapi gua nk cakap. gua x goyang langsung dengan complain lu itu, untie :p


"anak baboon makan mangger,
nanti aku bawak speker besar bagi sa2 building dengar yer "

9 ulasan:

Farid MOFASAD berkata...

ko pagi2 dah wat aku gelak!


hahahahaha



ko yg 1st 2 kan?





>>__________<<

¶A.K.I¶ berkata...

setuju!!
setuju!!!!

¶A.K.I¶ berkata...

eh wa fess..
dan mgkin...

¶A.K.I¶ berkata...

ye!! gua lg!

¶A.K.I¶ berkata...

hahahaahahaha

¶A.K.I¶ berkata...

gue sgt suka!!

















































owwwwwwwwhhhhhhhhh

Hezesuze berkata...

yeahh the real uncle syaf sudah kembali...clap2 smbil loncat2 cam monyet....hahahaha

picta mmg cam gampang...huhu

alvin takda umah harga 8juta berkata...

hahahahahahha...

mungkin auntie tu jeles kot lu tak ajak dia dgr lagu tu sama2..

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

hahahaaa.. macik tu xde hp kot.. :P lenkali ajk dia skali..