Isnin, 14 Jun 2010

~~* Menang karox , durian, tempoyak & kfc???

Salam,
monen geng, Cuti ujung minggu aku g kawasan Felda N9 kat Serting hilir, bapak juah dri umah aku (rembau), dlm 2 jam gak r sebab sedare kesayangan aku kawen..besok r aku masukan pic beliau...memang terbaik...

Karox Time!!!

KAt sane, pak cik aku wat pertandingan karaoke sebelah malam, ade lah dekat 20 org yang masuk,
pas2 aku dapat jadik Juare..muahahah cam x caye jerk.. Dapat r RM 50, satu set gelas (ade 6 bijik), Tupperware 2 bijik...kire ok ler 2..hadiah die ciput jerk, yg penting majlis 2 berjalan dengan lancar giler...

Ow semalam mak aku bekalkan durian satu tuppware kecik,

taraa!!! terbaik wok, amik kat pokok bawah umah aku,
isi sangt tebal & manis


x banyak pown, ingt nk bagi budak opis, tp cam sikit, x jadik, pas2 mak aku bekalkan tempoyak..memang 4veret aku ler, ape g malm semalm g beli nasi goreng kampung, beli cili pas2 tumbuk2, then buat sambal tempoyak..memang malatop bonggok..petai pon mak aku bekalkan...mak kaw ade???

Sambal tempoyak...lame ku x makan,
sedap nyer!!!!!!!!!yummy...


pas2 akak ku call kate ade kfc lebih 15 ketul...WOW!!! pegi, g amik r...makan dlm 3 ketul, kenduri kat rumah..pas2 pagi tadi aku bangun aku melantak lagik 3 ketul...muahahah...makin debab lah aku pas nih...

19 ulasan:

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] berkata...

2 lh psl ye...

mkn x henti2...
tah baca bismillah ke x...

mcm mne lh bdn x jdi mcm 2...
mcm tong dh....

aku ase aku paham pasl bdok yg ko aniaya ari 2 (muruku)

hhihihihih

Eazy Izzuddin berkata...

wah juare karok neh...

uish nmpk sedap tgk pic2...
=D

¶A.K.I¶ berkata...

aisshh...
karok bley lg..
tang durian 2...
kembang tekak..
kensel beb!

Jantan Keparat berkata...

nape la x ajak ak karoks!
owh..
msti ko takyt ak menangkan??
hahaha

~AmyLiana8886~ berkata...

wah..tahniah juara karak..

bestnyer durian..fav tu..

sambal tempoyak..mmg best...

kfc..wah skali hadap sampai 3 ketul..ganas2..

syaf berkata...

motip muruku lagik...dasar kedekot...sorokan lagik!!!

muahaha,,, x sengaje kot, sedap buat ler sendirik

apsal? ko x suke kew

aah aku takot ko memang t

mekasih..nk sambal tenmpoyak kew..meh sini

@xiM berkata...

aku tak makan DURIAN..tapi bila durian tu jadik tempoyak otomatik aku leh telan..apa ke pelik daaa..haha..tapi itulah hakikat nya..:)

Hazzy Ishak berkata...

hazzy suka makan durian tapi tak suka tempoyak

syaf berkata...

woo...x suke durian , tempoyak kaw telan,,memang pelik..

ni satu agi, makan durian tp x makan tempoyak....

soalan aku untuk kalian berdua, dunie dah nk kiamat kew???

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

sedap hingga menjilat jarii~ tempoyak memang sumi suke! ishh..

luve hunter berkata...

ko juare...cm xcyer jer ku dgor..mungkin pakcik ko nk amek ati ko jer kot...huhuhhuhuhuhuhuhhuhu....buat mker ..hahhhahahahahhaha

makdara terdiva berkata...

len kali makan durian..pos2 kanla sebijik dua kat sini :)

syaf berkata...

sumi pon suke kah

cis, jeles???

baiklah, saye hantar sa2 lori..cukup x?

zul berkata...

poko bawah umah? camno tu ek....

El-Zaffril berkata...

Encik... suara kau tu macam Adam Lambert... so selayaknye kau menang

hans berkata...

sedapnya durian

mR.sYaH berkata...

mesti suara best tu jd juara.. rase af9 dah de juara dah.. hahha..

durian tu aku xleh makan sejak peristiwa masa kecik tu berlaku huwargh..

P/s: best x makan ayam kfc cicah tempoyak??

nand nasyari berkata...

uncle..aku xpnh mkn sambal tempoyak..rase dye cm durian ke..? durian aku ske r uncle...hahaha ;))

syaf berkata...

salah eja da..ko cam x paham jerk, aku kan slalu typo error...cis

adam lamberth???? pitammmmm

ko sumenyer sedap

bese2 jerk dik,x ley makan, sie2 jerk ko jadik manusie...hahahahkfc cicah tempoyak?? memang terbaik

aah, tapi ko plus dengan cili, memang sedap giler.,..melahar lidah kaw