Rabu, 2 Jun 2010

~~* Majlis Pertunangan kakak aku part 2

Salam,,

wokeyh geng...jgn ingat dah habis...ade agi gambar2 pertunangan kakak aku yg aku x habis tunjuk ni...meh terjah lagik..sile jangn mengomel yer..aku sepak sowang2 kang.,..ke3..

Wajah Qaireen Qarmeela anak buah aku
dah besar dah si gemok ni...comel x
anak buah korang ade comel cam ni***berlagak sungguh

Qaireen bersame ayahanda beliau

AngAh ku

orang kuat untuk majlis pertunangan nih...
bonda ku hasnah bt doya

me n my mum...
lihatlah dunie betape gemoknyer aku skung

majlis pertunangan dilakukan ikut adat n9...kalu sape x bley ikut,
jgn kawen ngan org n9...tudia...
org n9 ni especially blah2 kampung memang st8 ngan mende2 ni sume

din n angah aku...hope kekal,
kawen taun depan dlm bulan 6 kot

Hantaran dari blah pompuan

kaum hawa yer bukan hawau
sonok jerk muke mak aku nk timang menantu g satu

aktiviti kaum kerabat yg dtg

Itew jer kot aku nk kongsikan pade kalian semue...trimas trimas

14 ulasan:

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] berkata...

picture yang mcm zaman dulu2 2 cantik..cm ne ko buat..ajar aku

akira sendoh berkata...

wah syaf..baju itu warna fav akira la...turquoise..huu..same la plak ngan temanya..ngee~ tahniah utk kakak kamu ya..:)

syaf berkata...

kahkahkah...tdi berlagak sgt, kate taw

ow yeker...hehe trimas trimas, t kamu kawen pakai baju 2 gak ler...heheh

shidasyakirin berkata...

kaka syaf sudah...syaf bile lagi..
hehehehe

zul berkata...

bukan nak ckp ah, emmm,...camner nak cakap ni ek...emmmm.... ko mmg gemok...kahkahkahkahkah

syaf berkata...

syaf 3 tahun g kot...hehehe

hampeh kawwww

Hazzy Ishak berkata...

uncle bila lagi?

syaf berkata...

COMMING SOON

El-Zaffril berkata...

Wah wah wah... comelnye kakak kau time kecik2

syaf berkata...

tu bukan dier lah...itew anak buah aku

Eazy Izzuddin berkata...

wow...serba biru...
i like it...
hehe...
manis je muka...
;)

AZIZUL HASIMIE OSMAN berkata...

hehhe trimas...tema tuk dienyer pertunangan

shrek.ijo berkata...

comei nye budak tecik tuh..macam sekejap jer dah membesar..huhu

tahniah utk kakak anda dan pada mereka yg telah bertungkus lumus menjayakan majlis itu..ewah rasa macam tuan rumah lak..wakakaka

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

meriah majlis kakak kau..

majlis tawen nanti jgn lupa jemput tau..