Khamis, 10 Jun 2010

~~*Kedekut Yg Kelakar

Tarikh : 09/06/2010
Hari : Rabu
Masa : Lunch Hour
Lokasi : Tempat duduk bilik TMPPP

Dalam aku sebuk2 melayari internet, kedengaran suare yg mengerikan...KRUPPP KRAPPP KRUUPP KRAPP!!!, aku terkesima, aku cuak, kaki ku mengigil, jantungku berdegup kencang, ku pandang kiri, member aku nye mulut 2 tertutup rapat...5 saat selepas itew aku ketawe macam org gile...x henti henti,.

 ini adelah muruku...

rupe-rupenyer, member aku, (si a'aa bukan name sebenar) makan muruku senyap2, die letak bawah meje then masuk mulut.padanlah mulut die tertutup rapat macam baboon..patut bunyi cam harem peliknyer...buat lawak jerk...kedekut punyer pasal last2 kantoi ngan aku, aku pelagi, gunekan kekerasan, aku rampas muruku tersebut, aku makan lah...jahat x...muahahah

p/s" sekarang beliau dah pon membuat entry balas kembali bagi mempertahankan diri beliau...muahahah

11 ulasan:

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] berkata...

ala,,

ko nk dengki dgn dia nape...
aku pon tahu sbb ape dii wt mcm 2...
uol's semua fikir k

shidasyakirin berkata...

sengal punya a'aa bukan nak kasik kitaorg skit.. mkn sensorang

syaf berkata...

ala kaw lah orgnyer...,mau propa lagik

tahu x pew

sI tEDI berkata...

kedekutlah!
kenapa dia perlu letak bawah meja?

~AmyLiana8886~ berkata...

letak bawah meja..adoi kedekut tahap biawak mcm nie..

tgk maruku tu ingat musim raya..hehe..

Jantan Keparat berkata...

kedekut!!!!

nand nasyari berkata...

buruk gile perangai kawan kau tu uncle... bg kaki sket kt dye..muahahaha ;D

||| PöJìé PööH ||| berkata...

Keji la kaooo..
Dia kedek ngn ko sebab tau ko pelahap..
Ko makan sure abes nti ;p

Love,
PojiePooh Abdullah

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
luve hunter berkata...

nper ko x join skali..k gak 2 idea ku....
huuuu..jgn mare ek.....

El-Zaffril berkata...

Kau pow je... selambe