Selasa, 15 Jun 2010

Hampeh!!!

Salam,
Arghh...tention aku....hampeh!!Puundek!!damn!!! grrrrrrrrrr....arghhhhh aku x kire, aku kene buat keputusan gak, cis bedebah...aku kene buat keputusan samede kene beli seluar kerje saiz 33 ke x...damn!! perot aku dah senak dah pakai seluar sekarang nih,...aku rase ni ler berat paling berat aku dapat, 80kg...damn lagik!!! giler kaw, dri 64kg melonjak naik ke 80 kg...shitt!!! dah membobok naik dah ni

aku malas betul nk beli saiz 33, terase gemok sangat kalu beli saiz 33. 2 ler time badang keding x ingat dunie, ni dah mendadak naik, merase lah aku, dah ler aku x ley control makan skung nih,,,ade jer depan mate aku sapu jerk...arghh

***wat bodo sudah, aku nk makan lagik nih...lapo

comel x berok bengap ni. aku nk pijak je

23 ulasan:

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

xpe lah uncle.. kita geng nih.. ehehe..

¶A.K.I¶ berkata...

syaf gemok!

syaf gemok!

syaf gemok!

syaf gemok!

syaf gemok!

syaf gemok!

syaf gemok!

syaf gemok!

syaf gemok!

syaf gemok!

syaf gemok!

syaf gemok!

syaf gemok!

syaf gemok!

syaf gemok!

syaf gemok!

SYAF GEMOK!!!!

syaf berkata...

ok cun ade geng

seb baik ko jauh aki, kalu sebelah aku, aku himpap kaw dengan bersunguh sunguh

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] berkata...

...kikikikikik

gemuk tapi happy x...?

sllu org yg berat badan naik ni sbb happy..

yg ko 2, bukan happy... tpi sediiiihhhhh.. tapi mkn byk...kakakkka

syaf berkata...

sukati aku lah....wek

Jantan Keparat berkata...

hahahaha..
kesiannyew..
tp kalo ak..
ak x kesah pun!
makan jewk ape yg ada...

@xiM berkata...

janji happy sudehhhhhhhhhhh..

nand nasyari berkata...

buang duet kau kat karok! jom kite karok..! bile kau xde duet..xde ah kau mkn sgt uncle...

gemok weh kau...bak mai gmba baru 1...
wakaakkakakakaakakakakakaaa!

zul berkata...

mak aih,biar betul dh 80kg, dah dekat2 berat badan aku dah ni... emmm, makan ah lagi... baru ah lepas ni aku leh terasa kurus skit...hahahahhaha

El-Zaffril berkata...

Meh aku tolong lempangkan

syaf berkata...

^@^^@^
(_0_)
(___)
(___)
(___)
(___)
l l

syaf berkata...

^@^^@^
(_0_)
(___)
(___)

syaf berkata...

^@^^@^
(_0_)
((__))
(___)

syaf berkata...

@^^@
(_0_)
(___)
(___)

syaf berkata...

^@^^@^
(__0_)
(____)
(____)

syaf berkata...

^@^^@^
(__0__)
(_____)
(_____)

syaf berkata...

^@^^@^
(__0__)
(_____)\
(_____)
i

syaf berkata...

^@^^@^
(__0__)
(_____)\
(_____)
i*****i

syaf berkata...

^@^^@^
(__0__)
(_____)\
(_____)
i

syaf berkata...

^@^^@^
(__0__)
(_____)
(_____)
(_____)
(_____)
(_____)
(_____)

syaf berkata...

^@^^@^
((__0__))
/(_____)\
/(_____)\
/(_____)\
/(_____)\
/(_____)\
/(_____)\

syaf berkata...

^@^^@^
(__0__)
(_____)\
(_____)
l;;;;;l

syaf berkata...

^@^^@^
(__0__)
(_____)\
(_____)