Selasa, 22 Jun 2010

Gambar Blue lagik...

Salam
pagi sume, aku terserempak dengan satu pic yg buat aku rase nk koma...kimak tul gambar nih, tp x sure r korang dah pernah tengok ke blom...

taraa...

yg buat aku rase mcm nk gile bile tengok gambar awek yg sebelum nih,....memang x boley blah

10 ulasan:

zul berkata...

mampuisss... abis dah member2 kat pejabat ni pandang aku, sbb tetiba jek gelak guling2 sesorang...huhuhu

Hazzy Ishak berkata...

kicap paling laris di pasaran
HAHA

syaf berkata...

ow padan muke kaw

ite wel pasai

•myraSHJ• berkata...

ni baru kicap.
ta tengok kes mee segera ag.


*hensem glo beruk 2.
leleh bhai -..-

'AQILAH berkata...

hahaha

Eazy Izzuddin berkata...

hahaha...
lawak2...
=P
xD

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

hahaa.. kalo betul ade product nih.. tak wujud dah la org2 yg rupe mcm yg sblm tu.. org yg cipta nih pun kaya raya..

alvin takda rumah harga 8juta berkata...

syaf..
ni kerja part tyme baru lu ke??
jual produk magik..



nge~nge~

mR.sYaH berkata...

hahah... mmg klaka r..

Rowena Chasez berkata...

siyes huduh!!