Jumaat, 25 Jun 2010

~~*Cari Penyewa Baru

Salam,

geng, ade bilik nk disewa nih, usj 15. Bilik ade 2 jerk, satu aku dah duduk, and ade satu bilik lagik...harge rumah RM 450 jerk, so bayar ikut bape kepale yg duduk. so kalu boley bilik yg satu lagi tu aku nk 2 org duduk r, ringan sikit kot bayar sewe, kalu x nak pon x pew,

kirenye kalu rumah tu
2 org penghuni -RM 225
3 org penghuni - RM 150

- Sewe rumah x termasuk bil air ngan api,
- LELAKI sahaja
- peti ais, katil ade, (katil setiap bilik ade 2) tilam jerk kene bawak sendirik
- dri rumah nak ke Taipan usj hanye 5 minit jerk, nk ke sunway naik motor dri 10 ke 15 minit jerk, kalau krete aku x brani jamin sebab bergantung ngan kadar kesesakan lalu lintas.
- jika berminat give me a call or mesej - 012-4557758 (syaf) *** yg x minat jgn nk kacau2 no nih!!!

p/s : 2 member2 blog, aku harap korang bley tolong aku sebarkan mende nih kat iklan kowang yer..trimass...

11 ulasan:

Lelaki Ini berkata...

nak!
hahaha!

mR.sYaH berkata...

selamat berjumpa penyewa baru.. kena pilih2 jugak..

Hazzy Ishak berkata...

azab gak nak cari housemate baru
aku dah kena beb..

~AmyLiana8886~ berkata...

shaf..kalau nak senang lagi better iklan dalam mudah.my..kat situ ramai org cari..daftar je kat situ..

princessFZ berkata...

aku tolong promote rumah kau tu kat blog aku ye. tp nanti kena belanja mcChicken laa tau. hikhik :p

EIPUL berkata...

nak


tapi jauh sangat lor...

huahua

misz benida berkata...

ok.set.

Hezesuze berkata...

orait roger....huhu

saje nk bg tau..(",) berkata...

aqu nk..tp umah aqu neh skrg..saper nk kaber..huu..sosah neh..huu..\m/

@xiM berkata...

tak berminat..hehehe

AkU berkata...

aku ngah cri rmh..but..jauh la pok cik ngan tmpt keje aku..aduyai..