Rabu, 26 Mei 2010

~~*Kesian member gua

Salam...
camat tengah hari..gua rase cian kat member gua yg meluahkan rase kat blog beliau,..sorry bro gua jelik n geli skit bace lu nye n3... Gua suke sakat member gua ni, so terase plak beliau sampai ckp lebih baik mati lah ape...pekebodoh pemikiran cam nih, sorry bro... gua sakat2 sesajer jerk, gua bukan serius,  x yah lah lu nk ber tacing2, jiwang bagai, lu bukan budak skull lagi...dah besar dah bro...


Tapi gua x bpe suke bile lu ckp "time member lu susah, lu tolong, time lu susah, meber dah berduit x tolong lu, gua rase lu patot pikir balik dlm2 ape lu ckp 2 bro...Jgn manje sgt r bro ek...try usehe sendirik, jgn nk tunggu bersuap jerk. Gua kalu x puas hati gua cakap terus direct ngan lu bro...pepe pown sowy r bro, nampak nyer gua kene layan lu cam gua layan baby r pas ni...kang tacing2 lagik, payah gua....muahaha..peace bro...

16 ulasan:

zul berkata...

makluman, walaupon sy jiwang, saya bukan 'bro' yg dimaksudkan itu...

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

hehee~ muke mcm xpuas ati jer uncle..

AZIZUL HASIMIE OSMAN berkata...

muka ko amat2 mgeriakan..
ala2 nepal kerja kilang jer..
tu je aku x puas ati dgn ko
sekian..

***matilar carut wajah housemate

syaf berkata...

x do kaitan ngan ko bro..kekek

muahah puas hati lah ni

ow housemate ku, pujian itu diterima hingga ke langit ke 10..trimas, aku terharu

sI tEDI berkata...

usaha tangga kejayaan.

tp jgnlah ungkit2.

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

betul..usaha itu ibarat air dgn tebing

shidasyakirin berkata...

pttla bro tu gelisah jer kena cuci dek syaf rupanya!!
betul tu bro kalu dok mengeluh jer tak kemana bro..usaha tangga kejayaan bro!!

syaf berkata...

betui

tetibe air ngan tebing lak...

yup usehe tangga kejayaan

Rowena Chasez berkata...

uncle...
kenapa ye wena rse nak muntah??
nak muntah tgk pix 2..
hahahahaa~

ok2..
kidding2..(:

syaf berkata...

cait sempat kutuk wajah hamba

EIPUL berkata...

nyeow~

Fhad berkata...

ape kes ni? fuiyooooo

El-Zaffril berkata...

Muka kau memang tak bleh blah... hahaha

Kawan kau sekali... nak manja2... weh... dah besar la weh...

||| PöJìé PööH ||| berkata...

Biarlah beb kawan ko nk manja² sekali skala..
Lgpun itu hak dia utk meluahkan perasaan..
Tp selalunya betul beb, kita tolong org tp kita perlu realize, bukan org tuh yg akan tolong kita, tetapi Allah akan bg kita jalan lain utk menolong diri sendiri..
Mmg ar frust ada kawan macam tuh, tp dah nasib, macam aku nih sabor jela beb!

Love,
PojiePooh Abdullah

Jantan Keparat berkata...

hukhuk..
cam ayat nk fire owg dlm diam nieyh..
hekhek!
cool okeyh!

mR.sYaH berkata...

wah! speechless.. hahah..