Selasa, 4 Mei 2010

~~*PArt time ku...

Salam,
hallo geng, ape cer sume, adakah dikaw sehat,..wokey smlm aku dah start wat kije part time tuh, bley r tahan, penat sikit jerk tp x de lah rase terok mane pun, bese2 jerk, lagipon memang aku jenis lambat tido gak kengkadang, so x de hal lah balik lambat kan...semlm ku abih kije dalm 2 lebiyh cam 2 r...

Pagi ni badan rase lenguh2 n penat2 sikit, ngantok pon de gak, tp x per r,,,nk cri duit nyer pasal, layan kan je...badan x ley di manjekan sangt....

6 ulasan:

::FAIZ FARISH:: berkata...

bagusla, blh dpt duit lebih

~AmyLiana8886~ berkata...

xpe mula2 cmtu lama2 ok la nati..

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

lama2 biasa la tuh..

abe long berkata...

aku nk keje part time gak...
tip asik tertangguh je...

Fhad berkata...

lu keje cyber cafe ke bro? pape keje pun xpe r janji halal kan? all the best dude..

zul berkata...

wahhh...mantop... kaya raya ah lepas ni..hahahaha... kuatkan semangat, tetapkan matlamat...sure segalanyer akan berjalan lancar....

p/s: lamam tak jenguk sini, sbb blog aku pon dh lama aku tak jenguk..hehehhehe...