Isnin, 31 Mei 2010

~~* Majlis Pertunangan kakak aku

Salam,

Wokeyh geng, hari ni aku nk share ngan kowang aktiviti last week dimane my sister no 2 bertunang...Sepatutnyer tunggu belah lelaki datang pukul 1, tapi sebab krete dieorg pancit, majlis tertunde sampain kul 3 lebih...ramai org dah blah time tuh. Wokeyh sister ku yg tunang nih name dier Nurhidayah bt Ramli @ Angah @ DD. Majlis pertunangan ni wat bese2 jerk, so layan pic2 nih :)

Ni lah kakak aku...cun x beliau???

dah cam pengantin dah

ni tunang die...sebaye ngan aku, 22 tahun...cam no tuh???
dah jodoh, biarkan jerk..

me n my sister

mak aku yg letih menunggu pihak lelaki..lambat giler
stress beliau dibuatnyer

antare hadirin yg dtg

Gossip girlzz..ni ler aktiviti mak cik2 yg datang lepas penat bekerje...
trimas kerane sudi hadir

sarung cincin ngan mk mertue

Sedare mare yg dtg melepak

Hantaran dri blah laki n pompuan...smart x?

ok 2 jerk, besok kite sambung g dengan pic2 lain plak..

16 ulasan:

El-Zaffril berkata...

Weh... kakak kau umur bape...

Bengong la adik kau... mati2 aku ingat kau yang tunang

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

waahh.. kak uncle sangat cntek~ ^__^

syaf berkata...

heheheh...akak aku umur 26 da... adik aku tuh memang sengal, kalu die mesej ko jgn layan

syaf berkata...

yeke sumi;...trimas

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] berkata...

huhuh...kakak kahwin ke?..

syafiq nk kahwin !.. gegar dunia ni....perang dunia ke-2 lh nati

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] berkata...

layari http://mhjbh89.blogspot.com/...ok

syaf berkata...

motip kaw menhine & mencerca diri ini

sI tEDI berkata...

selamat bertunang kakak syaf!

shidasyakirin berkata...

santeknya kaka syaf..
sape yg makeup kaka mu

syaf berkata...

tq

ow trimas..my untie yg make up kan beliau

zul berkata...

kalau ko pakai mekap, sure ko pon cun mcm kakak ko..larikkkkkk

sukiminna berkata...

tahniah buat akk mu..bila majlis nikah?

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

nanti naik pelamin jgn kau tak jemput kami..

sham berkata...

cantik ko susun pic2 tu... boleh buat story album.... apo kata kita buat biznezz... lain kali aku ambik gambo.. ko edit and susun jer.. jadi story album.... kena beli kamera dulu la

kasihkuamiera berkata...

tahniah.....

syaf berkata...

cait,,,,hampeh kaw

tq..kaw x bace kew..kan ku kate tahun depan..cait

wokeyh alvin

boley jer..bile nk buat,.,.,..muahahah

trimas