Selasa, 25 Mei 2010

~~* Kes pEREmpuan Gile???

Salam,

What daaa..cam kimak

smlm aku balik kije dlm kul 2:30 pgi, BEst gak layan kakak gile yg aku cite pakai shower cap dengan topi arkitek hari 2,,,beliau dtg lepak kedai kiteorg..memang banyk drama beliau...kijap jadik profesor, kijap jadi ustazah, jadik penyanyi, jadik macm2, lawak shiyal...memang layan, sampai pak cik2 kat situ pon kene join sesi soal jawab dalam "kuliah "beliau...soalan beliau, *"pak cik yag pakai misai, bila Nabi muhammad S.A.W dilahirkan...tersedak pak cik 2 mase die ngah sedap2 makan mee goreng basah...tetibe jer die kene soal,...kekeke 

pas2 aku ngan member aku wat gile gak, cakap, "prof, take 5 plz, beliau cakap ok je, u nk break u cakap je, i x kesah. dengan gaye die yg memang nampak pro...memang best, pas2 bile beliau bebel sowang2 kiteorg gatal tepuk tangan..beliau bangge giler, lagi lah bersemangat beliau meroyan,,,muahaha, best layan beliau even beliau sakit mental...hilang ngatok aku kat kedai...yg penting kali ni beliau pakai baju kelawar dengan topi...Mengerikan...betul2 wat suspen...name pena beliau Profesor Rosanlinda..pas2 macam2 name2 prof yg die sebut, bile die dah high sikit mule r mencarot, maki hamun, sebut Pu**, bata** pel** dll...kekekek

7 ulasan:

AZIZUL HASIMIE OSMAN berkata...

ko pon sama gile dgn pmpuan itew..

@xiM berkata...

salam syaf..

tak sempat berbual pun jumpa aritu
hehehe

Hazzy Ishak berkata...

setuju dgn azizul
ha ha ha

syaf berkata...

otak lu....gua x giler r

wasalam, atw x po, netx time de mase bley borak2

wakaka kaw pon same gak ngna zul,,,suke pitnah aku

EIPUL berkata...

syaf,
bestnye korang dapat prof baru,
mereng plak tuh,
haha

syaf berkata...

kekeke taw xpew

El-Zaffril berkata...

Adeh... kesian dia sakit mental... tp kenapa dia tak masuk hospital bahagia erk