Khamis, 27 Mei 2010

~~* Den dah tuo???

Salam...
Geng, korang nk tengok muke ku 20 tahun akan dtg...

Tara....handsome x,
alvin ko jeles x??? muahaha

sape nk try klik kat sini http://www.in20years.com/

memang best, kowang taw aku wat gile p email kat email staff tempat aku kije, terus bos finance tembak aku...kekeke kene herdik aku kat email...tudia... sowwy bos, jgn mare ha..pas2 berduyun duyun email masuk kat aku, boley dieorg gelakkan aku...cait...pundek tul...Popular jap aku...muahah tp aku caye mesti dieorg bukak gak menatang ni...percayelah...kekeke peace no war....

19 ulasan:

izansalleh® berkata...

ensem siot!!!!
aku nak try gak...
HAHAHAHA

El-Zaffril berkata...

wahahahaha... tetap kacak lagi... masih boleh laku kalau jadi gigolo

syaf berkata...

muahaha g try r

hampeh ko

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] berkata...

aku pon nk cuba lh..nak tgk gambar mase tua masa kita muda ni..kakakaka

MahaMahu berkata...

Kacak ker.. alamak ni layak bercouple ngan hantu pocong bertina wakakkaka muka sikit lagi jer nak sama ngan org hutan yg kat entry bawah ni hehehehehe...

~AmyLiana8886~ berkata...

blh try nie..heeh

¶A.K.I¶ berkata...

kengkonon hg masih macho la tyme ni?? hehehe

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

ya Allah syaf..asal aku nak jeles..wajah asal kau tu lagi baik la..pic yg dia siap edit tu aku tgk macam penagih bontot ian je..

Nazra~ berkata...

chantek lg klau edit ngn photoshop :D

Bulan Di Langit Osaka Biru berkata...

kau ensem msa tua

chirol berkata...

haha..aku pun nk try gak..

Rowena Chasez berkata...

uncle..
wena pon dh try..
uwekkk..
buruk giler muka wena..
haaha~

Jantan Keparat berkata...

uiks!!!
tuanya..
malas nk cube..
hekhek...

~yna_kawaii~ berkata...

hehe..gitu plk rupamu ktk tua uncle..mo try jgkla..mesti tetp cute jgk I nie..hihihi

AkU berkata...

buruk weyh...hahahaha...

hans berkata...

muka aku tetap sama macam umur 18
so malas la nak tgok
hahaha

cikmemy berkata...

aku baru nak ngorat tapi tgk muke da tua ko x jadikla..hahhahahha

Afzainizam berkata...

┌─┐ ─┐
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒
└┐▒▒▒▒┌
Peace no war...
Selamatkan Palestin.. Tanggungjawab Yang Wajib Ditunaikan ... Selamatkan Gaza!
Ratusan ribu rakyat Palestin berada di ambang kebuluran..

Misi KeAmanan dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam sebuah persahabatan salam perkenalan dari kami salam dihulur tanda sebuah perkenalan ….

Semoga kami menerima respon yang baik dari kamu…. Thanks againt…

aku kena panggil ko pokcik dari sekarang

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

hahaaa~ mcm scary jer uncle..? :P