Khamis, 20 Mei 2010

**Dapat p renuion kot

Salam,,,


bangsat
good news 4 me...
akak aku tunang 29/5...pas2 aku nyer reunion 29 sampai 30 ni, so bley r aku g kan kan kan...kat pd lak 2, aku gerak ngan member2 aku...rempit jgn x rempit..gerkak mlm n maybe stay sane sampai besoknyer kot, 2 we guys x sure g cam new r..x sabar nk jumpe member2 skolah aku nih,...wakakak,

ALAMAK!!!!! AKU MAKIN GEMOK!!!!!TIDAK!!!!!!!!!!!!!!!!
****mengalami masalah perut BONCIT??? jangan risau...makan lah pil halia manjakani arora tongkat timah...tettttt.......menakotkan
Ah persetankan itew semua..aku nk jumpe dieorg, bukan nk tunjuk perot kan kan kan...muahahha hope x de aral melintang, aku kene p gak...

9 ulasan:

AZIZUL HASIMIE OSMAN berkata...

ko akan diherdik..
sanggup kah..
nti ko nangis kat tepi batu..
fadan muke ko..

zul berkata...

betul ker aral tu melintang... takde ker yg menegak...

shidasyakirin berkata...

suka2...
abisla mu jadik bahan..hahaha

'AQILAH berkata...

rempit berhati hati.

El-Zaffril berkata...

Hati-hati... nanti kene ngorat

MahaMahu berkata...

layak ker kena ngorat hehhehe....
fengsan sambil menggosok rambut di batu tempat kau nangis tu huhuhuh

EIPUL berkata...

syaf, kebetulan gila,
akak aku pun kawin 29.5 ni gak.
aku balik n.9 time wesak nanti...
haha

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] berkata...

haaa...menyerikan syaf nk g renuion dengan keadaan geemmoookk dia 2...ouhhh tidddaaaakkk....simpang malaikat 44.... choooiiii muuluuttt..sory tercarut pulak

hans berkata...

ahaha
makin gemuk?
tahniah
wakakakaka