Jumaat, 23 April 2010

~~Lelaki Lembut & Tomboy

Salam,,
x de topik, tetibe terpikir topik nie. lelaki lembut, tomboy, pengkid, mak nyah...pe g ek... pe yg ku prasan since zaman ku blaja g golongan2 ni yg slalu jadik bahan ketawe, kutukan, hinaan dll...wht do u think about them?

tomboy


Boldsoft boy


Bagi aku, whoever they r, kite kene bagik moral support, berkawan & respect them like we respect other people. Perlu ke nk hine2, jauhkan diri,sisihkan, kutuk ataw caci maki, hukum dieorang n bile hal2 duit, nk mintak tolong, nk usya awek dieorg ni dijadikan org tengah lak...

Aku pikir cam nieh jerk, sa2 mase kite akan kawen, kite ade anak, cucu, cicit,keturunan, and x mungkin Tuhan 2 akan anugerah kan kite golongan2 macm nih dlm keturunan kite...sape brani ckp kat aku 100% ko x mungkin ade anak2 @ keturunan cam nih? x mustahil.

10 ulasan:

Duke Luce Dell'amore berkata...

hahaha..suker ayat yg last tu..
SANGAT SETUJU!

klu dh semula jd lembut pun kene kutuk, apetah lagi yg nk jd pompuan jadian tu kn? (vice versa..)

just be natural je udah ler..org lebih selesa nk berkawan dan xdelah MERIMASKAN!

syaf berkata...

betul....itew aku setuju,..:)

AZIZUL HASIMIE OSMAN berkata...

aku chantek..
tetibe....lalalala..***driver, ko ado?

sitekateki | dD berkata...

kalau kelempuk kategori mana?
opsssssss

princessFZ berkata...

tomboy tu handsome pulak dohh. haha eh jgn fikir bukan bukan. aku tetap suka golongan lelaki tulen mcm pakcik aku. ngeh ngeh ngeh :D

EIPUL berkata...

gila, aku ingat gmbar 1st tu laki betul. LOL

ko mesti da tadek keje kan kat opis? Haha

alvin takda rumah harga 8juta.... berkata...

manusia is human..
setan is evil..
uncle syaf is superman.
thank Q

Wanie-san berkata...

tp kdg2 laki lembut ni..nampak je luaran lembut..Sebenarnye diorg xdela nak jadi ke arah ppuan...juz gaya diorg lembut SKIT..aku rmai je kawan laki mcm ni..

'AQILAH berkata...

mereka kecelaruan gender.

AkU berkata...

aku ingat an 1st pic tuh ko pok cik..aduyai..~