Ahad, 18 April 2010

~~ Akak Tomboy yg Good

Salam,

hui hui hui...minggu ni ku banyk melepak jerk ngan member ku,
ow yer nk citer, semalam, mase lepak2 ngah makan, ati ku tersentuh doe...bukan pasal pe, ku makan kat tempat2 org yg bermasalah, tempat2 sampah masyarakat melepak, ku makan kat kedai akak ni, akak ni dressup memang tomboy, dlm 30an, die tukang masak, tp yg buat ku tersentuh bile die on tv bukak rancangan islamic, zikir2 n ayat2 al-quran, sambil die masak sambil berzikir...mulot die bace2 ayat2 al-quran,,,,

ade gak org macam ni kan, dri yg pakai kopiah, tudung tapi tengah masak memekak, sumpah seranah nk ngamok, maki2 hamun kan kan kan...

tabik spring kat akak 2...

3 ulasan:

aku zaty berkata...

tu lah,
kite mmg xbole menilai org tu dari luar je..
yg penting hati..=p

AkU berkata...

inner beauty katakan..appearance..humm..bonus je..

||| PöJìé PööH ||| berkata...

wow, hebat!
walaupun beliau macam tuh Allah tetap dia ingat..
kita perlu mencontohi beliau :)